loader image
Ga naar hoofdinhoud
Als u doorgaat met browsen op deze website, gaat u akkoord met ons beleid:
  • Site policy
  • privacy verklaring
  • Thiurd party policy
  • Cookie Policy
  • Accessibility policy
  • Test
Doorgaan
x
  • (NL) Connectoo theme test
    0%

Focus Mode is ON. Click ‘X’ at right bottom to close it.

  • Previous
  • Course data
    Mijn connectoo-opleiding
    FAQ - Veelgestelde vragen
    Woordenlijst - Gebruikte termen
    Creative Commons verklaring
    Module 1: De uitdagingen van digitale inclusie
    De uitdagingen van digitale inclusie
    Jouw persoonlijke ervaring in aanraking met de digitale wereld
    Evaluatie van module 1
    Module 2: De uitdagingen bij het gebruik van digitale diensten
    De uitdagingen bij het gebruik van digitale diensten
    Jouw ervaring met pogingen tot phishing
    Evaluatie van module 2
    Module 3: Hoe volwassenen leren
    Hoe volwassenen leren
    Goede praktijken uitwisselen
    Evaluatie van module 3
    Module 4: Inclusieve diensten en media ontwikkelen
    Inclusieve diensten en media ontwikkelen
    Het ontwerpen van digitale diensten inclusiever maken
    Discussie over de definities van klare taal
    Evaluatie van module 4
    Module 5: De basisprincipes van digitale begeleiding
    De basisprincipes van digitale begeleiding
    Denk na over wat je geleerd hebt
    Evaluatie van module 5
    Module 6: Overzicht van toepassingen en diensten
    Overzicht van essentiële digitale actoren en diensten
    Het CSAM-portaal
    My eBox
    mypension.be
    Mijn Gezondheid
    MyMinFin
    Algemene evaluatie
    Algemene evaluatie van opleidingstraject connectoo
    Algemene enquête
    Toedeloe, connectoo!
  • Next
logo
  • Categories
    • CA
    ST
    Open opleidingen
    Evaluatiecycli
    • test
    • Management
    • Talen
    • Personeelstatuut en Bestuurskunde
    • Computer
    Connecto (BSF)
    • Testomgevingen Look and Feel
    test for block - look and feel - category manager
    Sub 1 cat
    • sub sub
    PA
    • 2016 Leadershiptrajecten Groepen
    • 2017 Leadershiptrajecten Groepen
    • Topmanagement
    • OD
    EV
    • Netwerk Leren en Ontwikkelen
    • Community
    Formations Ouvertes
    • Cycles d'évaluation
    • Management
    • Langues
    • Statut fédéral et matières administratives
    Informatique
    • test sous cat a
    • test sous cat b
    CAYS
    VVVL -SSCE
    • Informatica - informatique
    • FAVV-AFSCA
    Economie
    • Sous-catégorie
    • SELF SERVICE
    • Train the trainer
    • OFO
    • testy
    SELOR
    • test
    • archive
    • e-learnings
    03
    • Formations invisibles
    • Archivage
    • NEW COURSE
    • FEDASIL
    02
    • ARCHIVAGE
    • Matière VOB
    WASO
    • test
    • formations stagiaires
    • IBZ
    Testomgevingen
    • Summerschool e-campus
    • Pre - Production
    • Test CBlue
    • ONSS - RSZ
    • Training Program Azerbeidjan
    • TEST Catherine Dib
    • TTT testomgevingen
    • Omgevingen Procesmanagement
    Archief
    • CACER
    OFO-IFA
    • E.L marché public
    • Omgevingen Management Werkmeting
    • Templates
    • Omgevingen Management Interne Controle
    CBlue
    • Cblue sub cat 1
    • Cblue sub cat 2
    MJ
    • testetestes
    Import CSOD
    • ImportCOSDSubcat
  • Startpagina
  • Kalender
  • Mijn overzicht
  • Mijn Kalender
  • Open opleidingen
  • Communities
  • Telewerken
  • Lesgeven
  • Mijn overzicht
  • Mijn Kalender
  • Open opleidingen
  • Communities
  • Telewerken
  • Lesgeven
  • Je gebruikt nu de gast-account
    Login
    Categories Samenklappen Uitklappen
    • CA
    ST
    Open opleidingen
    Evaluatiecycli
    • test
    • Management
    • Talen
    • Personeelstatuut en Bestuurskunde
    • Computer
    Connecto (BSF)
    • Testomgevingen Look and Feel
    test for block - look and feel - category manager
    Sub 1 cat
    • sub sub
    PA
    • 2016 Leadershiptrajecten Groepen
    • 2017 Leadershiptrajecten Groepen
    • Topmanagement
    • OD
    EV
    • Netwerk Leren en Ontwikkelen
    • Community
    Formations Ouvertes
    • Cycles d'évaluation
    • Management
    • Langues
    • Statut fédéral et matières administratives
    Informatique
    • test sous cat a
    • test sous cat b
    CAYS
    VVVL -SSCE
    • Informatica - informatique
    • FAVV-AFSCA
    Economie
    • Sous-catégorie
    • SELF SERVICE
    • Train the trainer
    • OFO
    • testy
    SELOR
    • test
    • archive
    • e-learnings
    03
    • Formations invisibles
    • Archivage
    • NEW COURSE
    • FEDASIL
    02
    • ARCHIVAGE
    • Matière VOB
    WASO
    • test
    • formations stagiaires
    • IBZ
    Testomgevingen
    • Summerschool e-campus
    • Pre - Production
    • Test CBlue
    • ONSS - RSZ
    • Training Program Azerbeidjan
    • TEST Catherine Dib
    • TTT testomgevingen
    • Omgevingen Procesmanagement
    Archief
    • CACER
    OFO-IFA
    • E.L marché public
    • Omgevingen Management Werkmeting
    • Templates
    • Omgevingen Management Interne Controle
    CBlue
    • Cblue sub cat 1
    • Cblue sub cat 2
    MJ
    • testetestes
    Import CSOD
    • ImportCOSDSubcat
    Startpagina Kalender Mijn overzicht Mijn Kalender Open opleidingen Communities Telewerken Lesgeven
    Alles openklappen Openklappen/ Dichtklappen
    Course Menu

      (NL) Connectoo theme test

      connectoo steekt in een nieuw jasje!

      De inhoud blijft dezelfde, maar de navigatie en de visuele ervaring verloopt nu veel vlotter. Ben je al ingeschreven in de eerste versie van connectoo en wil je liever je voortgang en je resultaten bewaren, dan open je connectoo beter via deze link.

      ST

      (NL) Connectoo theme test

      0% complete
      0% complete
      Hervat
      • Module 4: Inclusieve diensten en media ontwikkelen

        ‹Module 3: Hoe v...
        Module 5: De ba...›

        Welkom in deze module! Dit is staat er op het programma:

        1. Een interactieve les met klantgerichte praktijkvoorbeelden die je kan verwerken in je job
        2. Een forum om van gedachten te wisselen over hoe je digitale diensten inclusiever kan maken en over klare taal
        3. Een evaluatie om je kennis te testen (terugkerende evaluatie die mee in rekening genomen wordt voor je eindcertificaat)

        • scorm icon
          Inclusieve diensten en media ontwikkelen SCORM-pakket

          Leerlingen moeten
          Bekijken
          Voltooi de activiteit
        • forum icon
          Het ontwerpen van digitale diensten inclusiever maken Forum

          Leerlingen moeten
          Bekijken
          Maak forumberichten: 1
        • forum icon
          Discussie over de definities van klare taal Forum

          Leerlingen moeten
          Bekijken
          Maak forumberichten: 1
        • quiz icon
          Evaluatie van module 4 Test

          Leerlingen moeten
          Bekijken
          Een cijfer behalen
      • Mijn connectoo-opleiding

      • Module 1: De uitdagingen van digitale inclusie

      • Module 2: De uitdagingen bij het gebruik van digitale diensten

      • Module 3: Hoe volwassenen leren

      • Module 5: De basisprincipes van digitale begeleiding

      • Module 6: Overzicht van toepassingen en diensten

      • Algemene evaluatie

      ‹Module 3: Hoe v...
      Module 5: De ba...›
      Contacteer site-ondersteuning
      Je gebruikt nu de gast-account (Login)
      Samenvatting gegevensretentie
      Beleid
      Installeer de mobiele app
      Powered by Moodle


        WTC III

      Boulevard Simon Bolivar 30

      1000 Brussels, Belgium, Europe



       Team Learning Technologies

      FOD/SPF BOSA - DG R&O/R&D

       Copyright 2022 



      helpdesk-campus@bosa.fgov.be

      https://www.ofoifa.belgium.be/

      https://bosa.belgium.be/

      Follow Us

      Follow Us


      Privacy Policy Terms & Conditions

      Dev e-Campus © 2025. All rights reserved.